Bier


Bier
Nieuwe campagne FOOB

Al sinds 2013 voeren VLAM en de Belgische Brouwers campagne om Belgisch bier in eigen land te promoten, met fierheid als kernwoord van de campagne. In 2018 is het tijd voor de next step met een nieuwe spot en een vernieuwd concept. Fier op ons Bier blijft de basis, we voegen er de pure kwaliteit van Belgisch bier om mensen samen te brengen en mooie momenten te beleven aan toe.

Fier op ons Bier-momenten
Samen genieten van een fijn moment, daar hebben we de laatste nieuwe smartphone niet bij nodig.  Dat weten wij Belgen beter dan wie ook. We leven tenslotte in een land waar genieten vaak samengaat met een goed glas bier en een dikke witte schuimkraag erop. Meer is er niet voor nodig. Heerlijk relax, met onze smartphone nog in de broekzak. Want een goeie pint, tripel of trappist blijft nog altijd het beste sociale medium. Eén met topics die enkel trending zijn aan de tafel waarrond je zit. Wij, Belgen, horen veel liever de ‘tsjing’ van klinkende glazen, dan de zoveelste ‘ping’ op Facebook… Ook al smaakt ons bier ook verdomd goed bij complete stilte. We mogen meer dan terecht fier zijn op ons Belgisch bier, want het trakteert ons op mooie momenten. En elk mooi moment is perfect om er ééntje uit te schenken. Santé.

>>De nieuwe spot loopt van 28 maart tot 15 april op tv en online. Volg zeker de Facebookpagina Fier op ons Bier om op de hoogte te blijven van de nieuwe campagne.