Aardappelen


De verse aardappel blijft een klassieker op het bord van de Vlaming.
Ondanks een ruim aanbod van heel wat andere maaltijdbegeleiders zoals rijst of pasta, blijft de aardappel de populairste.
Logisch, want verse aardappelen van bij ons zijn lekker, veelzijdig en van hoge kwaliteit.

Voor jouw zaak betekent dit een mooie opportuniteit om je klanten te inspireren met de veelzijdigheid van deze Belgische klassieker.
Want ook in 2021 investeert VLAM in heel wat media-aandacht voor verse aardappelen.

>>Door met jouw zaak in te spelen op onze campagnes, profiteer je gratis mee van de publiciteit waarin wij investeren als VLAM en zet je jouw aanbod van verse, kwalitatieve producten extra in de kijker bij je klant.
Bovendien kom je zo tegemoet aan de groeiende vraag van de klant naar producten van bij ons.

Ontdek de campagnes voor aardappelen

  • Europese aardappelcampagne

Potatoes, prepare to be surprised, Europe's favourite since 1536

www.aardappel.be

De campagne is een 3-jarige EU-campagne i.s.m. Ierland, Frankrijk en Europatat.
Het eerste campagnejaar is gestart in mei 2020 en wordt in Vlaanderen gepromoot.

De opzet van de promotiecampagne is om millennials (18-34-jarigen) die op eigen benen staan te inspireren en warm te maken voor verse aardappelen zodat ze een evidentie blijven in de Vlaamse keuken.

Deze aardappelcampagne krijgt heel wat aandacht in de media, door een jaarrond campagne via online advertising, Facebook, Instagram, YouTube en nieuwswebsites.
Er zijn 3 activatiemomenten per jaar van telkens 3 weken: maart, juni en oktober.

Voor de campagne werd ook heel wat materiaal zoals recepten en kookvideo's ontwikkeld. Zo ondersteunen we jou als professional in het inspelen op de campagne. Gezien deze campagne ook in Frankrijk wordt gepromoot, kunnen we jou ook Franstalig materiaal aanbieden.

Ontdek meer over de campagne.


  • The Potato Club

www.thepotatoclub.be

Een campagne in Vlaanderen in samenwerking met Frank Fol.

Met deze campagne wil VLAM professionals inspireren met het uitgebreid aanbod aan Belgische aardappelvariëteiten en hun culinaire mogelijkheden.
Dit gebeurt door inspiratie te bieden met 10 recepten en 10 aardappelvariëteiten via een online campagne op Facebook, in nieuwsbrieven en kanalen van partners, via print in de Horecakrant en Culinaire Ambiance en via workshops in hotelscholen.


>>Op zoek naar extra ondersteuning of inspiratie om de verse aardappel in jouw zaak in de kijker te zetten? Neem contact met ons op.
AardappelenAardappelen