Aardappelen


De verse aardappel blijft een klassieker op het bord van de Vlaming.
Ondanks een ruim aanbod van heel wat andere maaltijdbegeleiders zoals rijst of pasta, blijft de aardappel de populairste.
Logisch, want verse aardappelen van bij ons zijn lekker, veelzijdig en van hoge kwaliteit.

Voor jouw zaak betekent dit een mooie opportuniteit om je klanten te inspireren met de veelzijdigheid van deze Belgische klassieker.
Want ook in 2020 investeert VLAM in heel wat media-aandacht voor verse aardappelen.

Door met jouw zaak in te spelen op onze campagnes, profiteer je gratis mee van de publiciteit waarin wij investeren als VLAM en zet je jouw aanbod van verse, kwalitatieve producten extra in de kijker bij je klant.
Bovendien kom je zo tegemoet aan de groeiende vraag van de klant naar producten van bij ons.


Ontdek onze aardappelcampagnes voor 2020.

Potatoes, prepare to be surprised – Europe's favourite since 1536

De campagne is een 3-jarige EU-campagne i.s.m. Ierland, Frankrijk en Europatat.
Het eerste campagnejaar is gestart in mei 2020 en wordt in België in Vlaanderen gepromoot.

De opzet van de promotiecampagne is om millennials (18-34-jarigen) te inspireren en warm te maken voor verse aardappelen zodat ze een evidentie blijven in de Vlaamse keuken.

Deze aardappelcampagne krijgt heel wat aandacht in de media, door een jaarrond online advertising-, Facebook- en Instagramcampagne.

Voor de campagne werd ook heel wat materiaal zoals recepten en kookvideo's ontwikkeld. Zo ondersteunen we jou als professional in het inspelen op de campagne. Gezien deze campagne ook in Frankrijk wordt gepromoot, kunnen we jou ook Franstalig materiaal aanbieden.

Ontdek meer over de campagne.

Op zoek naar extra ondersteuning of inspiratie om de verse aardappel in jouw zaak in de kijker te zetten? Neem contact met ons op.
Aardappelen