Artikels


Op de dag van vandaag wordt je klant overstelpt met winkelreclame en ander promotiemateriaal. Hoe kan je dan toch nog een impact maken op het koopgedrag van je klant? Ontdek onze tips!

Lees Meer

Sluit jouw winkel de deuren voor de jaarlijkse sluiting? Informeer tijdig jouw klanten met deze 6 makkelijke tips!

Lees Meer

De weg die je klant aflegt in je winkel heeft veel invloed op zijn koopgedrag. Het resultaat van een goed doordachte winkelroute is een loyalere klant die meer koopt!

Lees Meer

Consumenten zijn steeds meer op zoek naar lokale producten en bereidingen die met lokale producten zijn vervaardigd. Een mooie opportuniteit voor alle ondernemers die met verse voeding werken.

Lees Meer

Wat je klanten kopen wordt ongeveer voor de helft bepaald in de winkel zelf. KLanten laten zich grotendeels leiden door wat ze zien. Een aantrekkelijke productpresentatie zal je klanten aanzetten om meer te kopen dan ze van plan waren.

Lees Meer

Een website is een relatief goedkope én efficiënte manier om je klanten te informeren en je producten en diensten aan een breed publiek voor te stellen. 24 uur op 24 uur! Een onmisbaar onderdeel in je communicatie.

Lees Meer

Tips voor een succesvol gesprek met uw personeel. Het is wel duidelijk dat de plaats die uw personeel inneemt in uw zaak belangrijk is voor het succes van uw zaak.

Lees Meer

Tips om uw personeel goed op te leiden: wat is belangrijk voor uw klant en hoe speelt uw personeel daar het beste op in? Ontdek in enkele tips hoe uw personeel met uw klant leert omgaan.

Lees Meer

Een goede verko(o)p(st)er is een gastheer (-vrouw) die uw klanten helpt en die vervolgens inpikt op de signalen die de klant geeft.

Lees Meer

Zes minuten, dat is de gemiddelde tijd dat uw klant wil wachten. Het is niet lang, toch is dat precies de tijd die u heeft om uw klant te houden.

Lees Meer

De komende maanden zijn hoogdagen voor uw zaak. Van Halloween tot Driekoningen is het immers continu feest bij uw klanten. Het is dus alle hens aan dek!

Lees Meer

Onbekend is onbemind. Dat geldt ook voor uw producten. Heeft u iets nieuws in uw aanbod? Laat uw klanten proeven, zo geeft u de meest essentiële informatie mee: de smaak.

Lees Meer