Kaas


Kiezen voor Kazen van bij ons, is kiezen voor Belgische topkazen met een uitgebreid smakenpallet.
Wist je trouwens dat er meer dan 300 Belgische kazen bestaan?

Voor jouw zaak betekent dit een mooie opportuniteit om je klanten te inspireren met de troeven van kazen van bij ons.
Want ook in 2020 investeert VLAM in heel wat media-aandacht voor Belgische kazen.

Door met jouw zaak in te spelen op onze campagnes, profiteer je gratis mee van de publiciteit waarin wij investeren als VLAM en zet je jouw aanbod van kazen van bij ons extra in de kijker bij je klant. Bovendien kom je zo tegemoet aan de groeiende vraag van de klant naar lokale producten.

Ontdek onze Kazen van bij ons campagnes in 2020.

Kazen van bij ons


'Onze kleine momenten. Gróóts met Kazen van bij ons.’ Zo luidt de nieuwe slogan van de nieuwe Kazen van bij ons campagne.
Deze campagne is een verlengstuk van de vorige 'Kazen van bij ons. Karakters van bij ons' campagne, waarbij we meer accenten leggen op de verschillende toepassingen en verwenmomenten van kazen van bij ons, op een laagdrempeligere manier.

De campagne heeft als opzet om consumenten te inspireren om te kiezen voor Belgische kaas. Want met Belgische kaas geniet je elke dag van niet-alledaagse kwaliteit en maakt van de dagdagelijkse kaasmomentjes kleine genietmomentjes.

De focus van de campagne zal op harde kazen liggen. Dit zijn laagdrempelige kazen met het grootste groeipotentieel.

Voor de nieuwe campagne wordt weer volop geïnvesteerd in media-aandacht zoals tv-spots op zenders Eén, VTM 1, VTM 2, VTM 3, VTM 4, Vier, Vijf, Zes, Discovery Channel, TLC en een online videocampagne op YouTube, Dagelijkse Kost en WeTransfer.
Tenslotte zal er ook een Facebookcampagne lopen rond kaasmomenten.

De mediagolven vinden plaats van 05/10 tot 5/10 en van 09/11 tot 22/11/2020.

Ontdek meer over Kazen van bij ons.

Op zoek naar extra ondersteuning of inspiratie om kazen van bij ons in jouw zaak in de kijker te zetten? Neem contact met ons op.
Kaas