Melk


Melk
Kiezen voor melk van bij ons is kiezen voor een kwaliteitsvol product. Want melk van eigen bodem voldoet aan de kwaliteitseisen van IKM, oftewel Integrale Kwaliteitszorg Melk. Dat betekent dat de kwaliteit van de melk in elke fase, van productie tot transport, verzekerd wordt. Niet alleen hygiëne en veiligheid komen hier aan bod, maar ook dierenwelzijn en milieu.

Daarnaast zijn er natuurlijk ook de strikte kwaliteitsnormen van het Federaal Agentschap van de veiligheid van de voedselketen (FAVV) waaraan melkproducenten en -verwerkers moeten voldoen.

Bovendien is melk een heerlijk basisproduct dat je in heel veel bereidingen terugvindt. Van bechamelsaus tot verwerkt in je smoothie, met melk kan je heel wat kanten uit.

Voor jouw zaak betekent dit een mooie opportuniteit om je klanten te inspireren met de vele toepassingen waarin je melk kan gebruiken. Want ook in 2020 investeert VLAM in heel wat media-aandacht voor verse, lokale producten.

Door met jouw zaak in te spelen op onze campagnes, profiteer je gratis mee van de publiciteit waarin wij investeren als VLAM en zet je jouw aanbod van verse, kwalitatieve producten extra in de kijker bij je klant.
Bovendien kom je zo tegemoet aan de groeiende vraag van de klant naar producten van bij ons.

Ontdek onze melkcampagnes in 2020.

Geniet van elk moment. Geniet van melk.


De campagne is een driejarige EU-campagne. Het eerste campagnejaar startte in 2019 en wordt in België in Vlaanderen gepromoot.

Het opzet van de promotiecampagne is het positief imago van melk versterken bij Vlamingen tussen 20 en 35 jaar, met als boodschap dat melk- en melkproducten veelzijdige producten zijn waar je alle kanten mee uit kan.

De campagne krijgt heel wat aandacht in de media door een jaarrond online campagne op de Facebook- en Instagram-pagina van Melkmoment en door het online verspreiden van video's in de periode van 16/03-12/04/2020 en 05/10-01/11/2020 op YouTube, Dagelijkse Kost.be, Gimme.be, nieuwssites.

Er worden ook tv-spots uitgezonden in de periode van 16/03-12/04/2020 en 05/10-01/11/2020 op Eén, Canvas, VTM, VTM2, VTM4, Vier, Vijf, Zes, Discovery Channel.

In de zomermaanden juli tot september organiseert VLAM ook het zomerevent 'De mol aan zee' aan de kust, met extra online publiciteit.

In het najaar (oktober-november) vindt ook een influencerscampagne plaats, waarbij een influencer in een video laat zien dat melk een prominente plaats heeft in zijn of haar leven.

Voor de campagne werd ook een receptenfolder ontwikkeld. Zo ondersteunen we jou als professional in het inspelen op de campagne.
Ben je graag op de hoogte van weetjes en feiten over zuivel & duurzaamheid? Ontdek ze op Twitter @Duurzame zuivel BE.

Ontdek meer over melk van bij ons.


Op zoek naar extra ondersteuning of inspiratie om melk van bij ons in jouw zaak in de kijker te zetten? Neem contact met ons op