VLAM is opnieuw partner van Bouwen aan een Superbuurt campagne


02 Sep
02Sep

De Buurtsuper, jouw perfecte buur! Met deze slogan zet Buurtsuper.be de troeven van de buurtsuper in de kijker van 5 september tot en met het Weekend van de Klant op 3 en 4 oktober 2020.

Voor de imagocampagne wordt ook dit jaar opnieuw heel wat ingezet op media-aandacht: door mailings, banners en een social media campagne met 8 influencers zoals Astrid Coppens en Nick Laenen, zullen in 2020 opnieuw meer dan 125.000 consumenten naar de website www.superbuurt.be en www.superquartier.be geleid worden. 

Op de website kunnen consumenten stemmen op hun favoriete buurtsuper, interessante artikels lezen van de commerciële partners en leuke prijzen winnen met de Super Jackpot.

Daarnaast krijgen de deelnemende buurtsupers promotiemateriaal om de actie te ondersteunen zoals winkelaffiches en krasloten om uit te delen. De buurtsupers met de meeste stemmen (één per enseigne) worden bekroond tot 'Super Team 2020'. Met deze verkiezing wil Buurtsuper.be de meerwaarde van geëngageerd winkelpersoneel onder de aandacht brengen. 

Ook dit jaar is VLAM trotse partner van de Superbuurt campagne. Omdat VLAM ervan overtuigd is dat buurtsupers zich door hun aanbod van verse, lokale producten kunnen onderscheiden van andere winkels.

Ontdek meer over VLAM's bijdrage aan de campagne.