Van 16 tot 23 januari viert ook VLAM, onder de koepel Groen van bij ons, de Week van de Tulp. Deze week is een fantastische gelegenheid om je klant te laten weten dat ook in jouw zaak deze prachtige voorjaarsbloeiers te verkrijgen zijn.
Naar jaarlijkse gewoonte, zetten we met de Tulpenpluktuin in Antwerpen deze week feestelijk in, maar door corona hebben we onze vierde editie uitgesteld naar 2022. Als alternatief werkte VLAM met Radio 2 een tulpenwedstrijd uit: in vijf Vlaamse steden worden tulpenmuren geïnstalleerd. Aandachtige luisteraars die de locaties van deze muren kunnen raden, maken kans op prachtige tulpenboeketten. De gerecupereerde tulpen worden geschonken aan zorgkundigen.
Om nog meer aandacht te creëren voor deze wedstrijd, ontwikkelde VLAM inspirerende beelden dat via social media onder de aandacht wordt gebracht van jouw klant.
Onze media-acties zijn trouwens steeds te herkennen aan de baseline van onze huidige Groen van bij ons campagne ‘1.000 kleuren om te delen’.
Hoe kan jouw zaak mee profiteren van de media-aandacht?
Op zoek naar meer tips om onze acties te ondersteunen? Laat het ons weten!