Verkooptips


Stimuleer uw verkoop met deze tips. Ze kunnen zorgen voor een stijging van uw omzet. Pas ze toe en evalueer, zo weet u of ze geschikt zijn voor uw zaak.

Een slimme productpresentatie die verkoopt

Wat je klanten kopen wordt ongeveer voor de helft bepaald in de winkel zelf. Klanten laten zich grotendeels leiden door wat ze zien. Een aantrekkelijke productpresentatie zal je klanten aanzetten om meer te kopen dan ze van plan waren.

Lees Meer
Je website als online visitekaartje

Een website is een relatief goedkope én efficiënte manier om je klanten te informeren en je producten en diensten aan een breed publiek voor te stellen. 24 uur op 24 uur! Een onmisbaar onderdeel in je communicatie.

Lees Meer
Goed opgeleid personeel is de sleutel tot succes - deel 3

Tips voor een succesvol gesprek met uw personeel: Het is wel duidelijk dat de plaats die uw personeel inneemt in uw zaak, belangrijk is voor het succes van uw zaak. Een grote betrokkenheid is cruciaal en daarom overlegt u best regelmatig met hen.

Lees Meer
Goed opgeleid personeel is de sleutel tot succes - deel 2

Tips om uw personeel goed op te leiden: Wat is belangrijk voor uw klant en hoe speelt uw personeel daar het beste op in? Ontdek in enkele tips hoe u uw personeel met uw klant leert omgaan, zodat deze tevreden naar huis keert.

Lees Meer
Goed opgeleid personeel is de sleutel tot succes - deel 1

Een doordachte aanwervingsprocedure: Een goede verko(o)p(st)er is een gastvrouw/-heer die uw klanten helpt en die vervolgens inpikt op de signalen die de klant geeft. Goed opgeleid personeel zorgt ervoor dat de klant tevreden naar buiten gaat.

Lees Meer
Wachtverzachters

Zes minuten, dat is de gemiddelde tijd dat uw klant wil wachten. Het is niet lang, toch is dat precies de tijd die u heeft om uw klant te houden.

Lees Meer
Geschenkmanden en geschenkcheques

De komende maanden zijn hoogdagen voor uw zaak. Van Halloween tot Driekoningen is het immers continu feest bij uw klanten. Het is dus alle hens aan dek!

Lees Meer
Degustaties doen verkopen

Onbekend is onbemind. Dat geldt ook voor uw producten. Heeft u iets nieuws in uw aanbod? Laat uw klanten even proeven, zo geeft u de meest essentiële informatie mee: de smaak.

Lees Meer