Wedstrijd Week van de Steak-Friet 2019


Wedstrijd Week van de Steak-Friet 2019
Noteer alvast 10 tot 17 oktober 2019 in je agenda, want dan organiseert VLAM voor de derde keer op rij samen met de Waalse collega’s van Apaq-W de Week van de Steak-Friet. De vorige editie was een stevig schot in de roos, mede dankzij de eigen initiatieven van partners uit horeca en retail die de actie ondersteunden. Dit jaar maken we er samen nog een groter event van!

VLAM zorgt voor media-aandacht op radio, via kookprogramma’s op tv en op sociale media. Horecazaken lieten ons weten dat ze vorig jaar opvallend meer steak-friet serveerden en ook supermarkten die extra inspanningen leverden noteerden een opvallende meerverkoop van biefstuk. Niet toevallig, want steak-friet blijft onze nationale trots.

Een lekker stukje Belgisch rundvlees, een perfect frietje zoals we dat enkel in België kunnen en een frisse salade erbij… wie kan daaraan weerstaan?

Doe mee aan de horecawedstrijd en profiteer van extra aandacht voor je zaak

Tijdens de Week van de steak-friet organiseert VLAM een wedstrijd voor consumenten.
Tijdens het Radio 2 Programma 'Tussen Pot en Pinte', op zondag 13 oktober, zullen vijf wedstrijdmomenten plaatsvinden.
De vijf gelukkigen krijgen een restaurantbon om te besteden aan een heerlijke steak-friet voor 4 personen, exclusief dranken.

Staat steak-friet ook op je vaste kaart, maak je er een speciale suggestie van of presenteer je een aantrekkelijke actie aan je klanten? Laat het ons weten en misschien sturen we één van de winnaars wel naar jouw zaak!

Hoe deelnemen?

Schrijf je in voor vrijdag 27 september 2019, 12 uur en laat weten welke actie jij organiseert voor de Week van de Steak-Friet.
Er worden vijf winnaars gekozen: één in elke Vlaamse provincie en Brussel.

Is jouw actie gekozen?

  • Dan koopt VLAM in jouw zaak een waardebon van € 200 aan (t.w.v. 4 steak-friet gerechten exclusief dranken).
  • Eén van de vijf winnaars komt in jouw zaak eten.
  • Je zaak en Week van de Steak-Friet actie worden vermeld op de website van Radio 2 en on air.
  • De regionale pers wordt ook op de hoogte gebracht van jouw overwinning.

Extra materiaal nodig om je actie te ondersteunen?

Download de Week van de Steak-Friet affiche en hang hem op in je zaak. Zo laat je je klanten weten dat ook jij zal deelnemen aan de Week van de Steak-Friet.

Wil je een twist geven aan deze Belgische klassieker? Ontdek heel wat inspirerende recepten!


Succes!